Sider

onsdag den 14. december 2011

Shark's Diner



Nam nam, siger jeg bare.


Igår var jeg i Århus på juleshopping med Helena (fik kun købt én gave, det gik ikke lige efter planen) i det værste møgvejr ever. Ihvertfald slet ikke et vejr, som man kommer i julestemning af. Men ihvertfald... Vi var på Diner og spise frokost (vi fejrede lige, at jeg igår kom i mine grå jeans - efter at have tabt 6 kg - med en lækker amerikansk burger). Det var helt gennemført derinde. Super god musik, god amerikansk mad og lækker indretning. Jeg fik en Chicago Blues burger (tror jeg den hed) med rösti istedet for bøf, chilimayo og ovnbagte kartofler. Super lækkert! Så hvis i kommer til Århus, så er den klart et besøg værd.

1 kommentar:

  1. Jeg har også været derinde et par gange og jeg synes også at det er SUPER godt derinde :)

    http://so-this-season.blogspot.com/

    SvarSlet

I appreciate every lovely comment, thank you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...