Sider

lørdag den 17. december 2011

friday night





Jeans DrDenim - Leatherjacket H&M - Sweater H&M - Bag Mulberry - Necklace Gina Tricot

Igår aftes da jeg havde fri fra arbejde, var jeg i biografen med Luisa. Vi så New Years Eve, og jeg er stadig helt film-høj (selvom jeg har sovet en hel nat nu). Jeg er en sucker for sukkersøde komedier, så jeg elskede filmen, som handler om én bestemt dag. Nytårsaften. Filmen fik mig faktisk til at indse hvad det hele handler om. Det handler ikke om at feste løs og gå helt amok. Det handler ikke om at leve op til alle andres forventninger. Det handler ikke om at have den fineste kjole på. Nej, det handler om kærlighed. Om at være sammen med dem man elsker. Om man er til fest eller på en lille hjørnecafé, og om man har stift puds på, eller bare i nattøj. Det handler om, at huske tilbage på året der gik, og sammen med hele verden, fejre håbet om et godt nytår. Jeg begyndte helt at glæde mig til nytår (ja ja, først lige juleaften!), selvom jeg ikke aner hvad jeg skal, for jeg ved, at det nok skal blive perfekt alligvel.

Jeg havde min nye læderjakke på fra H&M, og den fungerede bare optimalt. Har virkelig ønsket mig en læderjakke længe, så synes selv jeg gjorde et kup, da jeg fandt denne darling til 350kr. Det er dog ikke læder, men det gør ikke noget til den pris, så længe det ikke ligner plastik og det synes jeg bestemt ikke det gør. Og så havde jeg lånt Luisas halskæde, som jeg lige nåede at blive forelsket i, før vi kørte hjemmefra efter aftensmaden. Jeg synes den har et fedt statementlook, uden det bliver for meget bling-bling og "here I come" (derfor fedtede jeg mig også lige til, at låne den weekenden over, da jeg både skal holde jul og synge to koncerter). 

Glædelig 17. december lovelings!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I appreciate every lovely comment, thank you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...