Sider

mandag den 13. juni 2011

Happy birthday to my dear friend :)






Shoes Shoe Biz - Dress Second Female - Watch Christina London - Rings Glitter - Jersey Gestuz

Det var som om, at der ikke rigtig var noget der ville lykkes, da Monika tog disse billeder af mig i fredags. Jeg var til min venindes fødselsdag i dette outfit (hun har forresten rigtig fødselsdag idag og bliver 19 år, TILLYKKE!!), og synes egentlig det fungerede rigtig godt med den samme nuance hele vejen igennem (undtagen min ring). Følte mig ihvertfald rigtig godt tilpas og det er altså dejligt :) Nu står den på tysk-læsning, en lille cupcake og The Lazy Song på repeat...

My best friend, Monika, took these pictures of me last friday, at a birthday. Tried the one-color outfit, which I think rocked.  

4 kommentarer:

  1. SUPER fint.. er også selv vild med, at køre den samme farve-tone i et helt outfit... det gør også godt for min lave højde har jeg hørt ;)
    btw, tak for kommentaren, du sagde du gerne ville se mine skitser, så jeg har søgt på det i min søgefunktion øverst, og så kan du se allesammen her:
    http://fashionavecnanna.blogspot.com/search?q=skitser&x=0&y=0
    ... :)

    SvarSlet
  2. også min ... :) super, dem vil jeg kigge på !!

    SvarSlet
  3. Love your outfit - the colors are super and your ring is gorgeous <3
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Thank you both, for the sweet comments!! It means alot :) and thank you for stepping by :)

    SvarSlet

I appreciate every lovely comment, thank you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...