Sider

onsdag den 11. maj 2011

nothing less



Mine elskede plateau-ballerinaer, som jeg bl.a. har på her og her, er gået i stykker (tudbrøler indeni). Dog fandt jeg bare de flotteste sandaler i mandags. De er med plateau og fra Bianco (mega god erstatning, og mit dankort jubler, for de koster kun 350kr.!!!). Jeg købte dem ikke, men skal lige en tur forbi Bianco imorgen og så har jeg nok en pose i hånden, når jeg går ud derfra :) Glæder mig allerede til at bruge dem hele sommeren!

Har virkelig haft en genial dag. Har været helt oppe at køre hele dagen (god knows why?) og haft det vildt sjovt. Vi "legede" den evige 3.g-leg idag, og vi gjorde vidst en del 1. og 2.g'ere drivvåde (husk skiftetøj, siger jeg bare). Efter skole øvede jeg med bandet, for vi har en koncert på fredag. Det bliver så fedt. Og efter en mega dejlig løbetur, fik jeg verdens bedste nyhed!!! Min venindes kæreste har overrasket hende og bestilt en limosine til hende til galla. Vi er 7 piger der skal gøre os klar sammen og drikke lidt champagne før festen, så hun spurgte om vi ville kører med (sagde selvfølgelig JA!!!). Så nu kommer jeg og pigerne kørende i limo til galla - kan det blive mere perfekt?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I appreciate every lovely comment, thank you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...