Sider

fredag den 29. april 2011

The white suit!



Trousers H&M Consius - Blazer H&M - Top Vintage - Shoes Shoe Biz - Necklase Vintage

Jeg havde idag mit elskede white suit på, og følte mig virkelig tilpas i det :) Jeg havde dog sorte leggins indenunder bukserne, fordi de virkelig er gennemsigtige - tror det vil se endnu bedre ud med hvide leggins, så det må jeg lige prøve. Ellers var mine planer idag at være ultra royalist og få firkantede øjne, men så blev jeg kaldt på arbejde, og hvad gør man ikke for at hjælpe? Så nu vil jeg gå ind i stuen og se sammendraget af brylluppet. Og så er det jo fredag idag, den her uge har varet 100 år, men nu er det weekend, så det vil jeg bare nyde!!! Juhuu :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I appreciate every lovely comment, thank you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...