Sider

onsdag den 27. april 2011

I wish you were on the open sea, wondering bout you and me - though i´d never let you drown




Blazer H&M - Shirt TopShop - Jeans DrDenim - Shoes Shoe Biz - Rings Vintage - Sunglasses Rayban

Har haft en stille og rolig dag med skole til klokken et, cykelture frem og tilbage og højdepunktet: øvede med bandet. Vi skal snart spille koncert igen, og jeg glæder mig helt vildt :) Jeg indviede min hvide blazer idag og synes virkelig den er flot - og så er den lige så behagelig at have på !! Her til aften synes jeg godt nok der er kommet ubehageligt mange skyer på himlen?! Hvad søren går det nu ud på??? Jeg skal være brun til galla, så frem med den sol igen, tak .. Jeg krydser fingre!


2 kommentarer:

  1. Super fin blazer og fedt med kontrasten i neglelakken :) Kig forbi? Knus M.

    SvarSlet
  2. tak ! jeg synes også det gav et lidt sommerligt look :) jeg kigger forbi !! xoxo

    SvarSlet

I appreciate every lovely comment, thank you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...