Sider

søndag den 15. maj 2011

new in



Idag plejer jeg mine tømmermænd fra byturen igår.. Ej, det er ikke så slemt, men jeg er virkelig træt, så udnytter det og hygger under dynen med Beverly Hills. Havde en vildt hyggelig aften med mine bedste veninder og vi indtog dansegulvet med stil (syntes vi ihvertfald selv!!). Imorges stod den så på kor kl. 10, så jeg er altså lidt halv-smadret (og nej, min stemme duede ikke til noget... hmm?!). 
Nå, men jeg ville lige vise jer mine nye sandaler, som jeg snakkede om her. Jeg gik ikke tomhændet ud af Bianco, og nøøøøj hvor jeg elsker mine nye, fine sandaler. 

Ha' en god søndag :)

Just wanted to show you my new sandals from Bianco. I'm totally in love with them and the heel and plateau is just perfect. Hope you are all enjoying your sunday. I went out last night with two of my best friends, so today I'm enjoying the "doing-nothing"-thing by watching Beverly Hills under my duvet :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I appreciate every lovely comment, thank you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...