Sider

fredag den 27. maj 2011

Jelling Festival 2011


Så er jeg klar til Jelling Festival og jeg drager afsted lige om få minutter, men synes lige jeg ville sige hej til jer først.







Mit festival outfit blev ikke ligefrem shorts og t-shirt (istedet gamle all stars, og stor trøje. hmm!!), men synes jeg er lidt festival-agtig på trods af de kun 15 grader og regn i ny og næ.. Øv øv!!! Men god musik, det skal jeg ud og hører og så fejre vi det nok med et par øl (læs: jeg drikker mig fuld)


Himlen ser sådan her ud lige nu over mig, så tror hellere jeg må pakke gummistøvler, regntøj og skiundertøj. Så er der ingen der kommer til at fryse eller bliver våde :)

Musikken idag står i dag på De Eneste To, Alphabeat, Nik & Jay, Christian Brøns og The Floor Is Made Of Lava. Glæder mig allerede til at fyre den af med de 35.000 andre. Juhuuu :D

Going to the festival in a city I live near by. I'm wearing a little bit different clothes than expected, but the weather is rainy and a bit cold... I'm gonna hear some amazing bands and enjoy the company of my lovely friends!

3 kommentarer:

  1. fedt outfit skat! Du ser skide godt ud og ELSKER billede nr. 2 hvor er du dog køn! savner dig.<3

    SvarSlet
  2. tak cille :) det var en sød kommentar! Jeg savner også dig, du er alt for langt væk ...

    SvarSlet

I appreciate every lovely comment, thank you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...