Sider

torsdag den 7. april 2011

30 days photochallenge - day 7

a picture of your favorite memory... 


Idag har jeg ikke noget billed til jer, da dagens foto skal være my favorite memory. Jeg vil nemlig hellere fortælle jer om den :)


Det er fra min 16 års fødselsdag, som jeg holdte i Thailand (har fødselsdag i juli, så er altid ude at rejse - juhuuu). Vi havde haft en vildt dejlig dag på stranden og spist middag på en god restaurant. Vi skulle derefter ned på stranden igen og jeg fik bind for øjnene. Da vi kom derned fik jeg lov at se igen og så havde mine forældre købt det flotteste fyrværkeri. Det var så dejligt, og jeg fik skudt (haha) mit 16. år godt igang med fest og farver. Fantastisk fødselsdag, som jeg aldrig glemmer! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I appreciate every lovely comment, thank you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...