Sider

lørdag den 22. januar 2011

på langs


Så er weekenden skudt igang, med årets julefrokost for international linie på min skole. Det var sidste år jeg og min klasse var med, så vi fyrede den maks af. Hermed ikke sagt, at de andre år ikke har været vilde - faktisk gik mange af os under i 1.g, men det ville da være kedeligt at komme ind på, ikke? :D
Idag ligger jeg på langs og har set high school musical - 2 gange. Senere skal jeg se genudsendelse af x-factor og bage kokostoppe. En rigtig slappe-hygge-dag med familien!

God weekend til jer allesammen.

1 kommentar:

  1. http://missbeatrix.blogspot.com

    P.S. Can I ask a teeny-tiny favor from you guys? It will only take 10 seconds. So pretty please? All you have to do is like this page and then like my photo. Your vote means everything to me :)

    SvarSlet

I appreciate every lovely comment, thank you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...