Sider

onsdag den 2. februar 2011

todays


Vest SamsøeSamsøe - Jeans DrDenim - Blouse Saint Tropez - Rings UgaBuga & Vintage - Watch Christina London - Boots vintage

Det lykkedes mig at få taget nogle billeder udendørs i dag, trods vejret! (nærmest storm) Har min fake fur-vest på, som bare redder ethvert outfit. Længe leve den!! :)

Har fanget mig en god gang forkølelse, så den nyder jeg bare i fulde drag, men føler mig alligevel heldig! Kan ikke lade være med at tænke på, hvis jeg, min familie og mine venner boede i Queensland og skulle evakueres pga. en orkan eller frygtede for livet, fordi vi måske ikke nåede at blive evakueret. Jeg sender alle mine tanker derover!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I appreciate every lovely comment, thank you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...