Sider

fredag den 4. maj 2012

Nyt Medlem I Lejligheden



Jeg har endelig fået fingrene i mit ønskede Hay-bord. Nu står det fint i lejligheden, og så mangler jeg bare en fed stol til at stå ved siden af (den der står der nu, er min kærestes og jeg ville slet ikke have med på billedet, så drengerøvsagtig er den!). Nogle idéer til en over cool stol? Bring it on.


This is the new table I bought for the apartment. I have wanted this Hay table for a looong time, so I just love it! Now I'm looking for the perfect chair to stand beside. Any ideas? Bring it on. 

4 kommentarer:

  1. Har desværre ikke nogen anbefalinger til en stol - men bordet er virkelig fint!
    Ville elske at have mere plads til sådanne små ting i lejligheden :)

    Kig endelig forbi
    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg må igang med at lede! :-) jeg kan heller ikke stå for det :)

      Slet
  2. Great blog!!!!!!!!!!


    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: www.saboskirt.com
    BLOG: www.saboskirt.blogspot.com

    SvarSlet

I appreciate every lovely comment, thank you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...