Sider

tirsdag den 6. marts 2012

A Walk In Wonderland





Jeg elsker, at det er ved at blive forår. Så kan man gå de der lange ture i solen (uden at fryse) og nyde, at der er ved at komme liv i alt igen. Jeg elsker, at det er lyst allerede kl 7.00 og jeg kan cykle på arbejde og faktisk se hvad der er omkring mig. Jeg elsker, at der kommer nye kollektioner i alle butikker, med farver og korte ærmer. Jeg elsker, at folk bliver gladere. Men mest af alt elsker jeg, at jeg selv bliver glad. Det er den bedste tid.


I love this time of year. Spring. Long walks in the sun without getting cold. The birds singing outside my window. The sun looking bright at 7 am. All the new collections with a dusin of colors. I love that people are happier, but I love the most that I'm happy. It's the best time of year.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I appreciate every lovely comment, thank you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...