Sider

fredag den 30. marts 2012

Sorry - But I'm in love



Måske er bloggen blevet nedprioriteret lidt den sidste uge, men altså ikke glemt. Jeg har arbejdet en masse, festet (og prøvet at indhente tabt søvn + alkohol damage i min krop) og så jeg har brugt en del tid med min kæreste, som er flyttet. En hel etage op. Men tingene skal jo op af trappen og det er de kommet nu. Billederne er fra en gåtur i onsdags, hvor jeg luftede mine hvide jeans, med en grå oversize t-shirt og en blazer (og selvfølgelig yndlingsskoene).

Maybe I've been a bit off lately, but I haven't forgot the blog.
I've been working in the bakery, partying (and trying to get sober again) and then my boyfriend got a new apartment yesterday and we had to move all the stuff. Now it's done and it looks amazing.
The pics are from wednesday were I wore my white jeans with an oversize basic t-shirt and a blazer (and of course my pink wonders). 


2 kommentarer:

I appreciate every lovely comment, thank you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...