Sider

torsdag den 22. marts 2012

Mere Nyt




Jeg kunne simpelthen ikke gå hjem uden de her bluser og jeg bildte mig selv ind, at det var okay, for jeg "manglede" dem jo. Jeg er begyndt at skrive ting ned, som jeg godt vil købe, for så er det mere overskueligt, når jeg shopper. Og de her ting stod rent faktisk på listen! En basic t-shirt i grå, en gennemsigtig skjorte (lidt oversize og bliver super cool til mine hvide jeans) og så en pastelfarvet gennemsigtig skjorte uden ærmer (var også en tur i Company's og faldt altså over den). Jeg elsker at komme hjem med tøj, som jeg rent faktisk har ønsket mig. Det er sådan en god følelse!

A basic grey t-shirt, white shirt and nude shirt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I appreciate every lovely comment, thank you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...