Sider

søndag den 11. marts 2012

The Jeans




I fredags havde jeg fri, og brugte dagen på en strøgtur og lidt selvforkælelse. Jeg fik ansigtsbehandling, vokset og farvet bryn og farvet vipper. Det var virkelig lækkert (kan vidst god blive lidt afhængig) og jeg føler mig helt frisket op igen. Lækkert siger jeg bare. Jeg fandt ikke noget tøj eller andet godt, men fik en god cappucino på Madam Blå (og var gode venner med mit Visa da jeg kom hjem). Ud over det, fik jeg endnu en gang luftet mine nye jeans. De vinder hos mig, gang på gang (det troede jeg aldrig jeg skulle sige, efter kassebukse-trenden da jeg var lille). Jeg synes faktisk de fungere fint med converse og en strik. Det giver et lidt afslappet look. Og sådan var min fredag, dejlig afslappet.


Last friday I wore my new jeans. I love them. I styled them with my leather Converse and a turtleneck. Simple and relaxing. Like my friday.

2 kommentarer:

I appreciate every lovely comment, thank you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...