Sider

fredag den 24. februar 2012

Over Seas

(vi fandt vores cooking skills frem i Cecilies lille køkken / our cooking skills in Cecilies tiny kitchen)

Jeg er taget en tur til Sjælland i weekenden, for at besøge en barndomsveninde, som jeg desværre ser alt for sjældent. Men nu er jeg her, og det er skønt at komme lidt væk fra det hele. Nyder at få alle de tanker og spørgsmål, der farer rundt i mit hovede for tiden, lidt på afstand... Så er der sikkert også mere samling på det hele, når jeg vender snuden hjemad igen. Jeg ved godt det aldrig er godt at løbe fra følelser der er i klemme, men måske er det så alligevel? Kender I det??

This weekend I'm visiting ny dear friend Cecilie. It has vejen way too long since I last saw her, but now we have the whole weekend to catch up and talk about old times. Have a nice friday!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I appreciate every lovely comment, thank you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...