Sider

lørdag den 18. februar 2012

Oh Saturday


Mine madlavnings-skills i torsdags / My cooking-skills last thursday


Weekend. Jeg har fri hele weekenden (er total lykkelig) og lige pt sidder jeg og kigger i diverse opskriftsbøger. Jeg skal nemlig lave fødselsdagsmiddag til min bedstefar imorgen og han skal forkæles ( det skal jeg jo selvfølgelig også selv. Haha!) med sushi, rå tun med ingefær, kammuslinger og rødspætter med grøntsagspuré..... Det var så frokosten :) til aftensmad skal vi have ostebord med diverse lækre oste (gik total amok i osteforretningen idag!) og tilsidst hvid trøffelkage. Så skulle den fødselsdag vidst være fejrer med maner (og så tror jeg også jeg er mæt)!

Weekend. I have got this whole weekend off job (totally happy) and right now 
I'm looking in different cook books, because I'm making birthday dinner for my grandfather tomorrow and he deserve some delicious food. So I'm gonna make him (and my family) sushi, raw tuna with ginger, scallops and plaice with vegtable puré..... For lunch :) Then hundreds of different cheeses (okay, maybe not hundred, but many!!!) for dinner and for desert a white truffle cake with orange.
Yummy!!!!

2 kommentarer:

  1. Elsker også bare mine fri-weekender!
    Lyder som den lækreste fødselsdagsret - heldige bedstefar ;-)

    xx

    SvarSlet

I appreciate every lovely comment, thank you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...