Sider

onsdag den 4. januar 2012

Nothing Is Wrong If It Feels Good




Én ting jeg købte igår, var en ny pung. Havde fået en i julegave, som var lidt for clutch-agtig (hvordan skulle mine forældre også vide hvilken jeg ønskede mig, når jeg ikke engang selv vidste det?), så den byttede jeg. Heldigvis kan man få pengene tilbage (tak Neye) og så slog det mig - Mulberry! Jeg har altid sukket efter en Mulberry pung (især når jeg ikke havde råd), men har aldrig købt en, fordi der var tusind andre ting istedet. Men nu skulle det være. Så jeg endte med denne (selvfølgelig den eneste der ikke havde -30%, typisk!) og jeg er sikker på mine penge (som der nu er en del færre af) elsker den lige så højt som jeg gør.


English translation:
I bought this zip walet from Mulberry yesterday. I got a clutch/walet as a christmas present from my parent, but it just wasn't the one. So I got the money back and bought this "oak one" walet instead. I'm sure my paper and plastic loves it as much as I do!

5 kommentarer:

  1. Love the wallet!! :)
    Happy New Year!


    Xo,
    http://www.sacosha.com/

    SvarSlet
  2. Den er også super fin!
    Har den selv i "lang" og er bare så glad for den - den er alle pengene værd ;-)

    http://klassiskmode.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Synes også pengene er lagt godt ud. :) Den holder i lang tid, og så er den bare så flot!

    SvarSlet

I appreciate every lovely comment, thank you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...