Sider

torsdag den 19. januar 2012

Madam Blå



Igår. Jeg ser måske lidt sørgelig ud, og det var jeg også, da jeg igår sagde farvel til endnu en kær veninde, Monika, som idag er taget ud i den store verden. Vi mødtes i byen og tog en tur på Madam Blå (all time favorite sted at drikke kaffe og spise god kage!), hvor jeg fik en cappucino og en mørk chokoladekage. Mums! Vi fik lige sludret det sidste og jeg gav hende nogle gode råd (har jo selv været backpacker, så jeg ved selvfølgelig bedre, haha). Da jeg havde sagt farvel, sad jeg lidt tilbage med følelsen af, at det hele var lidt sort.. Men jeg under begge mine veninder en fantastisk rejse, så jeg vil bare ønske god tur og tage en dag af gangen herhjemme. Hvem ved? Måske tager jeg lige pludselig et smut til varmen?


English translation:
Yesterday. I propably look a bit sad and that is also true, as I met Monika to say goodbye before she went on her fantastic trip. We had a cappucino and a piece of cake at our favorite café. We had a great talk and I gave her some advise for packing and so on (I was a backpacker myself you know, so of course I know best, haha). We shopped the last things. We said goodbye. So now my life is a bit lonely (Helena is in Oz and Monika is right now on her way to Vietnam), but I wish them the best time ever. And who knows? Maybe I'll disappear to the south all of a sudden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I appreciate every lovely comment, thank you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...