Sider

tirsdag den 27. december 2011

sushi me



Der er vidst ingen tvivl om, hvad min absolut livret er (hvis nogen er i tvivl, er det sushi). Derfor tænkte jeg, at jeg ville lave sushi til aftensmad i fredags. En god let start på juletiden, hvor der står julemad, julemad og atter julemad på programmet (ikke at jeg ikke kan lide julemad, men det mætter). Og så siger vi lige hej til selv-rosen, for det blev bare godt! Det er det bedste sushi jeg har kokkereret! (klap på skulderen). Dog var det ikke så varieret, så næste gang vil jeg kaste mig ud i nogle kræmmerhuse, nigiri, rovn og rejer.
Jeg havde købt noget hellefisk, tun, avocado og mango&chili spread og ellers tømte jeg bare køleskabet og vupti. Maki og inside-out on the table.

English translation:
No doubt, my absolute favoritedish is sushi. So last friday I made sushi for dinner, and it really turned out great! Great. Great! Next time I wonna try nigiri and shrimp in the maki or inside-out. Love sushi. 

2 kommentarer:

I appreciate every lovely comment, thank you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...