Sider

søndag den 11. december 2011

når det hele bliver lidt sort/hvidt




Sweater R&D - Necklace from Peru - Jeans H&M

Det må siges at være svært for mig, at komme i julestemning denne december måned. Jeg synes der er sket lige lovlig mange dårlige ting... Det er som om, det kommer hånd i hånd?! 
Så er det heldigt, at en aften med veninderne altid ender ud i noget godt, selvom man er ked af det. I går aftes hyggede vi med lækker mad, god musik (tjek lige Monikas alt for fede radio ud!! Og så er den gul - jeg er helt solgt!) og tøsesnak i laaange baner. Jeg sætter virkelig pris på, at de altid er der for mig. Og så er det hele ligepludselig ikke så sort/hvidt som det kan virke.. 

Men for lige at tale om noget andet, så har jeg været ude at shoppe (nej, ikke julegaver som jeg burde), så jeg har en masse ting at vise jer. Først lige min sweater, som er vildt dejlig varm og har den flotteste rustfarve (ved godt i ikke kan se den, men bare vent) og ved heller ikke om i har set min sølvhalskæde, som jeg købte i Cusco i Peru. Er vildt glad for den, fordi den bare er helt enkel. Den passer til det meste - det er jo så dejligt! 
Håber I nyder weekenden!!

English translation:
Trying to get the right christmas spirit  here in December, but everything seems to fall apart. So yesterday I hang out with my best friends to think about something else and I did end up enjoying the evening. We ate a delicious dinner, had a loooong talk and listened to some great music. Love them! 
To talk about something else I bought this sweater las week and I love it! It has the prettiest color (ya, I know you can't see it, but I will show you later). Hope you all are having a great weekend!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I appreciate every lovely comment, thank you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...