Sider

fredag den 23. december 2011

lille juleaften





Jeans DrDenim  Sweater R&D  Shoes Asos  Earrings Pieces

Idag var bare én af de dage der... Så jeg hoppede i en stor trøje, jeans og mine nye yndlingssko. Dejlig behageligt. Har været til brunch med Helena (som tager til Sydney om 6 dage - ved ikke om jeg overlever), sunget med koret på hospice, pyntet juletræ og lavet sushi til aftensmad (som blev mega lækkert). Jeg nyder bare, at have fri og at det er jul liiiige om lidt. I aften bliver jeg et lille barn og kan ikke sove. Glæder mig til imorgen.

English translation:
Today was just one of those days... So I jumped into my big sweater, a pair of jeans and my currently favorite shoes. Nice and relaxing! I'm looking so much forward for christmas and I'm sure I can't sleep tonight. Tomorrow is gonna be perfect!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I appreciate every lovely comment, thank you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...