Sider

tirsdag den 20. december 2011

dagens detalje


Idag har jeg  mine nye stjerneøreringe på, som jeg fik i weekenden. Min mor gav mig dem, så jeg kunne være en stjerne til koncerterne :) Jeg har tilbragt min dag i København med min veninde. Vi gik en lang tur ved nyhavn og hele vejen ned til Løgismose, hvor jeg købte lakridser fra Johan Bülow (en med chili og en med chokolade, mums!), spiste frokost på Mormors og senere tiramisu og chailatte i Ringsted (efter at have været et smut forbi outletbyen). 

English translation:
Today I wore my new stars, which my mom gave me. I had two concerts this weekend and she told me that she gave them to me, so that I would be a star. I hope I lived up to them :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I appreciate every lovely comment, thank you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...