Sider

onsdag den 30. november 2011

all I want for christmas is you...


Da jeg kom hjem fra Peru, sagde min mor til mig, at hun gerne ville have nogle juleønsker fra mig snart. Jeg tænkte bare, "Øhm, jeg ønsker mig ikke noget - andet end at rejse igen.. Så bare nogle penge måske". Men den gik ikke. Så jeg gik igang med en liste. Først lidt praktiske ting, men stille og roligt blev den ret lang. Ups! Måske ønsker jeg mig en del alligevel (når jeg nu liiiige tænker over det). 
Nå, men fordi det nu er d. 1. december, synes jeg I skal have del i den (måske kan den inspirere jer?!). Ihvertfal får I her mine 9 faves:

1. Bogstavet C (til ophæng på min "rammevæg")
2. Læbestift fra bare Minerals
3. Lysestager fra Omaggio
4. Vase fra Omaggio
5. Fashionary
6. Puder med flot/sjovt/anderledes betræk (ikke bare de der ensfarvede!)
7. Hr. & Fru Rudolf fra Medusa Copenhagen
8. iPhone (ja, ved godt det er i den dyre ende, men jeg ønsker mig den af mig selv - og jeg tror jeg får den!!)
9. Pink sports-BH

Ud over de her jule-faves, ønsker jeg mig også løbetights, en brun pung (aner ikke hvilken, så det er jo let at finde. Haha), masser af gavekort til iTunes (jeg er lidt en sucker for musik - forstår ikke folk der kan leve uden), mere make-up fra bare Minerals, et omslag til min backpacker-rygsæk og jaaaa...... listen er blevet lang igen i år!!  

Glædelig 1. december - brænd nu ikke kalenderlyset for langt ned den aller første dag! Og forresten, hvad ønsker I jer allermest til jul??

English translation:
Here are some of my wishes for christmas. When I came home from Peru, I actually thought this would be the year of no wishes - but money! I was wrong. I have made a loooong list of good things (and of course I can't do without any of them now!). Hope you all have a great 1st of December. And hey, what do you wish for christmas??  

2 kommentarer:

  1. Det er virkelig noget gode ønsker. jeg er i kæmpe dialemma, for kan slet ikke finde ud af havd jeg ønsker mig.

    Fin blog by the way

    http://you-and-i-life.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. tak :) jamen det problem havde jeg også . Bare kig en masse reklamer igennem og gå på vinduesshopping !!

    xx
    Christina

    SvarSlet

I appreciate every lovely comment, thank you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...