Sider

fredag den 10. juni 2011

my fave




Jeg har været oppe til min 5. eksamen idag, som var dansk, og nej det gik ikke lige som håbet... Men så er det op på hesten igen, og så må jeg vise dem til de to sidste eksaminer (mundtlig tysk og engelsk. arhhhh). Sød som min mor er, tog hun sushi med hjem for at mundre mig lidt op. Det er virkelig min yndlingsspise og det hjalp da også på humøret med sushi og hvidvin (mums!).

Sidder stadig og tænker på de creepers .... :D

Went to my 5th exam today (danish), but it didn't go as I hoped it would. Now there is only 2 exams left (english and german), then I'm a free bird!! Yay.. My mom brought home some sushi to chear my up, as it is my absolute favourite dish. Yummy! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I appreciate every lovely comment, thank you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...