Sider

torsdag den 19. maj 2011

næste kapitel, tak !


Billeder lånt fra LeLove

Nu har jeg været oppe i min første eksamen, som var skriftlig engelsk, men jeg tror ikke det gik særlig godt. Vil bare så gerne kunne forsvare mit 10-tal, men jeg havde så meget andet i hovedet, at jeg slet ikke kunne fokusere. N ligger stadig i mit hoved og spøger... Han ringede før galla i mandags, for at få snakket nogle ting igennem, så jeg kunne få en fantastisk galla, men det gjorde ikke ligefrem tingene bedre. Dog havde jeg en fantastisk galla alligevel, for jeg var i en helt anden verden og det var lige hvad jeg trængte til! Men hvordan kan jeg stadig gå rundt og græde indeni? Hvordan kan han få lov til at give mig en endeløs kvalme? Der er gået to måneder. Burde tænke "Fuck dig" og komme videre, for åbenbart var han ikke god nok. Men det er ikke sådan jeg har det. Det var ikke meningen jeg ville skrive det herinde, men nu kommer det altså ud, for det har jeg brug for. Har haft flere forskellige planer, you know ... den hvor man gør sig mega lækker i byen og håber han tænker "wow, jeg må have hende tilbage", den hvor man prøver at lade ham være og håber på, at han begynder at savne mig, når jeg virker tilpas ligeglad og nu den hvor jeg bare fortæller ham hele sandheden om hvordan jeg har det (bare lige så i ved det, så virker INTET af det - han er blevet en kold skid). Jeg troede ikke jeg havde flere tårer tilbage, men det havde jeg sørme, og spildte dem lige på en telefonsamtale med N, hvor jeg igen vælger at gøre mig total mikro-makro og lade ham fortælle mig (for 100.000 gang) at han ikke vil have mig tilbage. Jeg ved godt at jeg ikke får ham tilbage, men jeg håber stadig og det håb skal slås ihjel - en gang for alle og så trænger jeg til at grine og nyde livet! Jeg vil bare ikke kunne bærer, hvis han er sammen med en anden pige i byen eller får en ny kæreste (derfor skal jeg gøre det først - endnu en looserplan!!), men jeg må bare lærer at tænke "Fuck dig". Så må vi jo se om vi engang bliver venner eller om de 9 måneder bare var "been there, done that"...  Men indtil videre prøver jeg "Fuck dig" (lyder som en af de bedre planer)!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I appreciate every lovely comment, thank you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...