Sider

mandag den 2. maj 2011


Jeg er kæmpe fan af Starbucks og udnytter det hver eneste gang jeg er i udlandet! Desværre har Starbucks jo kun en coffeeshop i Kastrup, så det bliver ikke til så meget caramel-frappucino-with-wiped-cream-and-chocolate-souce (nu når jeg tænker over det, er det nok meget heldigt - ville mindst tage 1 kg på om dagen!). Men, men, men!!!! Det er der råd for. Min mor kom nemlig hjem med Starbucks Caramel Latte fra Føtex idag, så det bliver lige pt indtaget sammen med et afsnit Beverly Hills (ja, jeg har virkelig en svaghed for den serie). Men bare en tanke... Er jeg den eneste der ville huje og heppe, hvis Starbucks åbnede i det virkelige Danmark? :)

My mom just came home with Caramel Latte from Starbucks. She is an angel! So right now I am enjoying my Caramel Latte and my favorite show, Beverly Hills 90210 Classic. Hope you guys had a great monday :)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I appreciate every lovely comment, thank you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...