Sider

tirsdag den 17. maj 2011

Galla med et brag - del II


Jeg har haft den mest fantastiske galla. Kunne ikke forestille mig noget bedre! Ville lige vise jer et billede af min veninde og jeg, i limousinen, med champagne og stort smil. Jeg var vågen hele natten og kl 7 imorges, da vi skulle op på skolen, var jeg stadig frisk og glad. Det var mit livs bedste aften/nat og jeg vil aldrig glemme den. Der kommer selvfølgelig flere billeder, men dem venter vi lige lidt med :) Har virkelig blandede følelser i kroppen nu. Jeg er vildt glad og smiler over min dejlige gallaaften, men samtidig gik den også bare alt for hurtigt. Noget man har glæder sig til i så lang tid. Men jeg nød hvert et sekund og nu kan jeg heldigvis glæde mig til studentertiden - for galla var bare begyndelsen!! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I appreciate every lovely comment, thank you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...