Sider

mandag den 23. maj 2011

FESTIVAL !!!


...original overskrift! Men altså, nu er den kun 3 dage til min absolut yndlingsfestival begynder (har endnu ikke været til Roskilde). Bring it on Jelling Festival (I har nok ikke hørt om den, men det er altså Danmarks 4. største og så ligger den lige i området, yay!). I år står den på Tina Dicow, A Friend In London, De Eneste To, The Floor Is Made Of Lava, Nik & Jay, L.O.C. og mange mange flere. Glæder mig helt vildt til endnu engang, at fyre den af!!! I år skal der dog indtages meget færre mængder alkohol en før oplevet, da mine eksamener ligger lige rundt om (hvorfor ligger man eksamener omkring Jelling Festival?). Anyways, festival er jo lig med det optimale outfit, som skal være praktisk, men cool. Jeg håber vejret bliver så godt, at jeg kan lade mig inspirere lidt af de labre piger ovenfor. Ellers må det jo blive gummistøvler, jeans og en kæmpe trøje :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I appreciate every lovely comment, thank you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...