Sider

fredag den 20. maj 2011

dagens mig og et kæmpe pink tørklæde

Shirt Vintage - Scarf Pasmina - Jeans DrDenim - Necklace Vintage

Midt i alt eksamenslæsningen blev der lige tid til et dagens af mig. Ja, sådan ser jeg ud når jeg læser. Kedelig! Men what ever, der er jo ingen der skal se på mig (der blev jeg snydt af dette indlæg). Synes det er sådan lidt halv koldt idag, hvilket jeg er ret skuffet over, da der var lovet 20 grader. Hvor bliver de af?
Har været tiiiiiidligt oppe idag (kvart i syv, men alligevel), fordi jeg skulle sætte hår på min venindes lillesøster, som bliver konfirmeret idag. Hun blev bare så fin, og jeg skal nok lægge nogle billeder ind af hende en af de kommende dage. Som tak fik jeg min yndlingsparfume, Burberry London (som lige var løbet tør, så det var bare perfekt!!!) og Chanel no. 18 Rouge Noir. Kender I det når man bliver vildt overrasket og synes det er alt for meget, fordi man overhovedet ikke havde regnet med det? Sådan havde jeg det, men samtidig blev jeg også rigtig glad og så siger man vel bare tusind tak :D Men det hår blev nu også fint ..... (og det gjorde min venindes og hendes mors hår også for den sags skyld, for de så lige en mulighed for at få sat hår og hapsede den :P)

Nå, men det var den DIO-eksamen jeg kom fra ..................

Doing some study for my exams I just took a few minutes to take a picture of todays outfit. I know I look boring, but what the hell, didn't think anyone was going to see me (except for you guys).. But I gotta go, my books are calling for me!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I appreciate every lovely comment, thank you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...