Sider

torsdag den 5. maj 2011

the beach is calling..


Jeg kan slet ikke lade være med at kigge på alle de fine bikinier der titter frem. Har lige siddet lidt inde på H&M's hjemmeside og fandt de nedenstående labre sæt:

Jeg er helt vild med badedragten, som man også ville kunne bruge til et par højtaljede bukser. Min yndlingsbikini er den røde og den trefarvede. Den røde er vildt sød og den trefarvede er lidt mere sporty, som også kan være vildt flot. Men jeg er sådan en person, som kan købe flere tusind forskellige (læs: tre-fire forskellige) bikinier. Glæder mig til sommmer!

Just looked at some different swinwear from H&M, and I really can't wait until summer comes :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I appreciate every lovely comment, thank you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...