Sider

fredag den 1. april 2011

30 days photochallenge - day 1

A picture of yourself and a family member...
Så begynder april og det betyder jo starten på en mega sjov photochallenge (jaaa, hvor jeg har glædet mig). Det første billede skal være med mig og et familiemedlem. Jeg har valgt et billede af mig og mine søstre, da de begge betyder rigtig meget for mig. Billedet er fra Alicante og er taget på min fødselsdag, hvor vi var ude og drikke cocktails og spise lækker fisk.

Forresten, er Sidney Lee mon Sidney Lee ?? Det var en god aprilsnar! Her på bloggen har jeg ikke tænkt mig at lave en aprilsnar - det er mine to søskende og vi sidder i Alicante med en fødselsdagsdrink :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I appreciate every lovely comment, thank you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...