Sider

søndag den 6. marts 2011

Den der Susanne Bier film...


Bliver bare endnu bedre jo flere gange jeg ser den. Som en god gang søndagshygge var der linet op med kaffe, te, fastelavnsboller og Hævnen. Jeg bliver fanget af den film hver gang jeg ser den (ja ja, har set den en fire-fem gange nu). Kender I det, at man hele tiden opdager en ny ting ved filmen? Sådan har jeg det ihvertfald. Det er en sikker vinder! Så har I ikke set den før, kan den stærkt anbefales og har I set den, hvad synes I så om den??? Lad mig hører :)

2 kommentarer:

  1. looks like you had yourself a relaxing day!

    vintage chanel giveaway if you are interested:
    http://ddianakangg.blogspot.com/2011/03/vintage-chanel-giveaway.html

    SvarSlet
  2. i did :D and thanks i will look at your blog :)

    SvarSlet

I appreciate every lovely comment, thank you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...