Sider

onsdag den 23. februar 2011

vinterferie lookbook

  Vi holdte fødselsdag for min lillesøster, og min mor havde lavet den flotte islagkage (i to lag) til dessert. Den smagte sygt godt!!

 N (min kæreste) skulle på skiferie og havde lavet et hjerte af twix til mig, som passede med antal dage han var væk. Han er ret sød :)

Min mor tog luksus-flødeboller med hjem, og dem nød vi til en omgang Friends og høje grin!

Har været i sommerhus med nogle veninder, og her står vi og varmer os foran brændeovnen. Det var super hyggeligt med alkohol, fastfood og tv :)


Okay, indrømmer det, det er ikke det bedste billede og man kan jo ikke rigtig se hvem der er på billedet. Kan heldigvis fortælle jer, at det er til Kylie koncert i lørdags. Fantastisk sceneshow hun lavede og så synger hun endnu mere fantastisk!

Ellers har jeg hygget med familien og N (da han altså kom hjem). Håber I også havde en dejlig ferie!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I appreciate every lovely comment, thank you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...