Sider

fredag den 25. februar 2011

Sabbat? Sabbat ikke?


Er efterhånden ved at være igennem handelsskolen, og så må jeg jo til at tænke på hvad jeg skal???! Studerer videre eller tage et sabbatår? Jeg vil super gerne opleve verden. Har rejst rigtig meget hele mit liv, men synes stadig der er meget at se. Jeg har snakket med en god veninde om at tage en måneds tid til Canada (hvor jeg aldrig har været før) og så kunne jeg super godt tænke mig at lave noget frivilligt arbejde i et spansktalende land, som Argentina, Cuba, Equador osv. Det ville være oplevelsesrigt og jeg er sikker på, at det også er meget livsbekræftende at se hvordan verden også kan være.

Hvad synes I? Sabbat eller ej? Hvad gjorde I eller hvad gør I?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I appreciate every lovely comment, thank you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...