Sider

mandag den 17. januar 2011

min lille neglelaksamling

Da jeg har fået nogle spørgsmål omkring neglelak, kommer der her et indlæg om min voksende samling af neglelakker. Jeg har faktisk altid neglelak på. Jeg synes det afslutter et outfit rigtig flot og derfor har jeg efterhånden en del forskellige farver.

I got some questions about my nail polish, so I thought I would blog about it. On the pictures is my collection of nail polish. Not that big yet, but it is growing!

1. Først er der min lille bitte samling chanellakker. Fra højre nr. 18, som er rigtig flot dyb rød. Den passer til det meste og synes faktisk også den er god til mange forskellige hudfarver. I midten er nr. 87, som er hudfarvet og næsten gennemsigtig. Dog kan man putte flere lag på, og så bliver den rigtig flot nude. Den sidste lak er nr. 509 og den er brun med lilla skær. Det lilla skær ses kun i noget lysfald, så det gør den rigtig speciel :)

2. Fra højre: en rød/orange/lyserød-farve, som er rigtig frisk og giver et godt pift til et mørkt outfit. Den næste er lysebrun og er utrolig klassisk og flot. I midten er en mørkeblå med lidt glimmer, som jeg har på idag. Den er meget mørk og ser næsten sort ud, men er altså mørkeblå :) Så er der en grøn, som jeg havde set på Kia i efteråret og derefter købte i USA. Den er rigtig cool, til det rigtige outfit, ellers er den super grim (haha). Den sidste er blommefarvet og giver et varmt look til vinterens blege hænder.

3. Husk at bruge under- og overlak. Fra jeg begyndte at bruge underlak har mine negle ikke været misfarvede og fra jeg begyndte at bruge overlak er min neglelak flottere og holder et par dage længere :)

4. Fra højre: sort sort sort... Den er købt i Thailand og er ikke særlig god, men jeg kan godt lide at bruge sort om sommeren til et farverigt outfit. Den næste er fra pieces og er lyselilla. Den er enkel og lys. I midten er min hvide neglelak, som jeg bruger til fransk manicure (sammen med chanel 87 og en under og overlak). Så er der en rød/orange fra nilens jord, som er rigtig frisk og har en flot glød. Sidst men ikke mindst har jeg en pink fra MaxFactor, som skriger ret meget, men det kan være ret cool.

Jeg synes generelt, at OPI holder utrolig godt (derfor har jeg så mange af dem), men med en over-og underlak, så holder chanel også rigtig godt. Nilens Jord er udemærket, men igen... en over- og underlak gør underværker :)

Ha' en god aften!

2 kommentarer:

  1. Super spændende inspiration Chris- lige så man får lyst til at kaste sig ud i at prøve andre farver, end dem man altid vælger som det sikre valg.... jeg skal helt sikkert prøve OPI den brune, og er vildt forelsket i den dybrøde Chanel - og så skal man nok ofre den tid det tager at benytte over og underlak kan jeg forstå, den er vist givet godt ud

    Stort tillykke med det nye job - så kan dankortet godt tillade sig at blive luftet..:0)
    Knus Kis

    SvarSlet
  2. Godt du blev inspireret :)

    og tak, jeg glæder mig til at starte dernede.

    Knus

    SvarSlet

I appreciate every lovely comment, thank you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...