Sider

søndag den 16. januar 2011

jyder i københavn



Jeg er lige kommet hjem fra den mest fantastiske kæreste-weekend på sjælland. Vi besøgte min mormor og bedstefar fredag til lørdag, hvor vi hyggede med pizza og håndbold og lørdag stod den ellers i shoppingens tegn! Jeg er overrasket over, hvor meget tilbud der allerede er.. Har faktisk ikke noget med hjem der ikke var sat ned med 50 %, og det har hr. kæreste heller ikke. Nu er jeg ejeren af et meget varmt dankort (!), men også nogle super fede items :) Hvad der gemmer sig i poserne, får I at se i løbet af næste uge.

Til frokost hev hr. kæreste mig med på Sporvejen, som er en lille sjov café tæt på strøget, der servere burgere til enhver smag. Jeg prøvede at tage billeder af den, men de blev simpelthen ikke gode nok, til at jeg vil vise dem. Det skal virkelig opleves. Caféen er indrettet, som var det en gammel sporvogn og man sidder i små båse på originale bænke. Super fedt!

Lørdag til søndag overnattede vi på hotel Avenue, som er et hyggeligt hotel ved søerne (kan stærkt anbefales!!!). Dejlig, dejlig, dejlig weekend, som jeg kan glæde mig over længe. Er jeg den eneste der synes den gik lidt for hurtigt??

2 kommentarer:

  1. I love your scarf!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    SvarSlet
  2. thanks dylana!!! :D I'm honored that you read my blog!

    xoxo

    Christina

    SvarSlet

I appreciate every lovely comment, thank you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...