Sider

onsdag den 12. januar 2011

dagens, og ja.. det er faktisk fra idag

(Undskylder det underlige ansigtsudtryk, men har haft lidt travlt idag, så billedet blev taget ret hurtigt)



Hr. kæreste har opfordret mig til, at bruge alt det tøj, som jeg har liggende i mit skab. Meget god idé, når jeg lige tænker over det. Så jeg dykkede ind i mit skab og fandt en blazer frem, som jeg kun har brugt to gange før. Den er super flot og anderledes, men kender I det, at man køber noget, som man bare ikke får brugt alligevel? I butikken virker det som et genialt køb, men så når man kommer hjem, var det ikke så genialt alligevel. Derfor går jeg igang med projekt dyk-ind-i-skabet-og-find-det-ubrugelige-frem :) ja ja, jeg skal stadig på udsalg !!

Blazer fra Zara, Bukser fra DrDenim, Blondebluse fra H&M, ring fra Uga Buga og sko fra Billi Bi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I appreciate every lovely comment, thank you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...